Paab / Brand Identity

Det var en gång en tryckmätare

En rebrand av en omtyckt mötesplats. Samma plats, puls och passion i en ny skrud. Något för dig, dem och oss. Morgon, middag, kväll och allt där emellan. Från morgon till sent, helt enkelt.

Lägg in ett block med bilder här om ni vill, genom att trycka ta bort texten, tryck "enter" och sen "plus"

Process som börjar med ett gäng jobbiga frågor.

Oavsett vilken tjänst ni köper hos oss på Happy som kommer ni med stor sannolikhet mötas av en gäng “jobbiga” frågor. Det är inte för att vi vill vara krångliga utan för att vi vet att det kommer otroligt bra information ur de svaren. Alla våra processer börjar alltid med vad vi kallar för utforskarstadiet (Discovery phase). Här samlar vi ihop information från både er och er målgrupp för att vi ska kunna ta så bra beslut som möjligt senare i processen. Detta är extra viktigt i ett segment som content där storytelling, mediastrategi och kanalval ligger som en förutsättning för att lyckas kommunicera på rätt sätt till målgruppen.Sen ligger vägen ofta öppen med en mängd nyttiga insikter. Ni som kund har full insyn i processen som stäms av löpande. Vi gör det här tillsammas!

Kim sitter ner och ser glad ut
Kontakta gärna mig så berättar jag mer.
kim.grindvall@happyrepublic.se+46 70-498 45 66